SWOT analýza konkurence
On-line SWOT analýza konkurence - analýza silných a slabých stránek Vaší internetové konkurence
Tato analýza konkurence funguje tak, že společně vytipujeme několik Vašich nejúspěšnějších internetových konkurentů ve Vašem oboru, a na každý z nich pro Vás tuto analýzu provedeme. V závěru analýzy budou shrnuta doporučení, co přesně je třeba udělat, aby se Váš e-shop či webová prezentace staly úspěšné, a v této konkurenci obstály. Cena on-line SWOT analýzy konkurence je stanovována individuálně, podle rozsahu . Pokud již máte na mysli konkrétní Vaši konkurenci (kterou chcete na internetu překonat), prosíme o dodání názvů firem o které se jedná.
Z on-line SWOT analýzy silných a slabých stránek internetových prezentací Vaší konkurence oproti Vaší internetové prezentaci (či e-shopu), vyplývají konkrétní doporučení co konkurenci na internetu funguje, jakým způsobem získávají návštěvnost a zákazníky, a co je z toho možné udělat pro zvyšování návštěvnosti a prodejů ve Vaší internetové prezentaci či obchodu.
Co v rámci online swot analýzy například hodnotíme?
- jak konkurence získává návštěvnost své internetové prezentace navíc oproti vám
- jak konkurence přitahuje zákazníky k objednání ve srovnání s Vaší prezentací
- jak je doporučována konkurenční prezentace jinými subjekty a co je možné udělat pro to, aby vaší prezentaci doporučovalo více jiných subjektů
- jak má konkurence uspořádánu hlavní stranu prezentace, a co tam mají lépe oproti Vaší prezentaci z pohledu získávání návštěvnosti a zákazníků.
Jak uvést výsledky SWOT analýzy do praxe, aby přinesla výsledky?
Na základě výsledků SWOT analýzy můžete využít naší službu Pokročilé optimalizace pro vyhledavače SEO. V rámci ní provedeme optimalizaci Vaší internetové prezentace, na základě závěrů ze SWOT analýzy.
Podrobnosti k Pokročilé optimalizaci pro vyhledavače najdete zde.
obchod@als.cz , tel. 246 033 277 nebo 246 033 276
Položek: 0